vineri, 6 ianuarie 2012

Rarăul, a treia zi de Crăciun

Postarea de faţă are drept cauză unică Facebook-ul. 
În primul rând pentru că am o mulţime de prieteni care nu au conturi de FB şi au vrut să vadă imaginile (despre care povesteau prietenii din cealaltă categorie, cei cu conturi de facebook). 
În al doilea rând, pentru că am senzaţia că FB-ul "maltratează" imaginile (e drept ca nu are ca scop publicarea imaginilor la o calitate ridicată), spre deosebire de blogspot.com, care le lasă ne-alterate.
În al treilea rând, pentru că fără FB probabil mi-aş fi făcut alt traseu în a treia zi de Crăciun. De ce? Fiindcă a doua zi de Crăciun am urcat Rarăul până în Fundul Colbului şi am aşteptat să se spargă ceaţa. Nu s-a spart şi m-am întors amărât, îngheţat şi cu tolba goală. Spre seară am deschis puţin laptopul şi, surpriză! participanţii la workshop-ul lui Sorin Onişor tocmai postaseră câteva minunăţii surprinse chiar în acea zi pe Rarău, cu câteva sute de metri mai sus de locul în care eu suferisem eroic. Imagini frumoase, cu o mare alpină de zile mari (în care eu tocmai înotasem din greu, fără să încerc să ies la suprafaţă).
Evident, în noaptea următoare aproape n-am dormit, verificând din două în două ore cerul (Toma necredinciosul, oricum meteo.ro îmi promitea linişte pe cer pentru încă 48 de ore). Dimineaţă, cafea (atât, ca să nu trag greu la deal) şi călare pe Corolla până la cabana Salvamont de pe Rarău. Loredana, suflet milos, s-a gândit că băieţii au câteva zile pe munte şi i-a sponsorizat din belşug cu mâncare sport: ciorbă rădăuţeană şi sarmale de curcan. Imaginile care urmează au fost surprinse în două locaţii, transportul între acestea realizându-se prin amabilitatea lui Cornel (Salvamont) şi fiind plătit în colesterol.



























  

7 comentarii:

cipprianno spunea...

Super tare! bv!

Anonim spunea...

Artă făcută de meseriaş!
Aceste imagini îţi iau piuitul, pur şi simplu!
Greu de comentat ceea ce a rămas pe retină.
Pe când o expoziţie de fotografie!?
Felicitările mele, Domnule Ştefeligă!

Cu stimă,

Anonim spunea...

Era normal să mă şi semnez, nu? O fac acum....cât nu e prea târziu:

Valerian Bedrule
Pojorâta/Bucovina

Anonim spunea...

sunt invidios si in acelasi timp va critic pe dumneavoastra.
Fotografii superbe de pe rarau si o intrbare; de ce nu organizati ceva si pt ceilalati care sunt anonimi si care iubesc fotografia (este o pasiune frumoasa cum este si muntele)
va multumesc

Ovidiu spunea...

Organizam ture foto (destul de des), la care poate participa oricine. In luna ianuarie pe Rarau a fost organizat NordFotoWeekend editia I, la care au participat peste 40 fotografi din toata tara! Astept un mail pe ovomedia@gmail.com si va voi comunica detalii despre urmatoarele iesiri.

Mishu Florea spunea...

...nu imi permit sa critic asa un creator de frumos, poze splendide, respect!!!

Anonim spunea...

Ovidiule, fotografiile tale sunt exceptionale!!!Multumesc ca-mi aduci Raraul atat de aproape!Felicitari pentru blog! Sa stii ca romanii care traiesc in strainatate recomanda acest blog cu multa caldura.Mult succes in continuare!

Auras Norvegia

Trimiteți un comentariu